Vásárlás menete

A webáruházunk felépítése kényelmes és gyors tájékozódási lehetőséget biztosít a vásárlók számára. A menüpontok segítségével könnyedén navigálhat az áruházban. Az áruházban található termékek között a bal oldali termékkategóriák segítségével böngészhet. Először az áruházban található kategóriákat láthatja. Ha olyan kategóriába lép, ahol termékek találhatók, akkor ott megtekintheti a termékek rövid leírását, árát, egyéb választható tulajdonságait. A "kosárba teszem" gombra kattintva a terméket a kosárba helyezheti. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. A kosár tartalmát a bal oldali "Kosár" blokk segítségével is ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Ha a megrendelés mellett dönt előbb, kattintson a "kifizetés" gombra, és töltse ki a kötelező mezőket a folytatáshoz. További információkért keresse ügyfélszolgálatunkat. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják kollégáink. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással.
Elállás joga, áru cseréje, visszavétele
Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően ügyfélszolgálatunkon még szállítás előtt minden következmény nélkül lemondhatja. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja. Az eladó szavatossági felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
Fogyasztóvédelem
A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján elérhetők.Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak. Minden leadott rendelés a szerződésben megkötött feltételek szerint kerül kiszállításra.
Panaszkezelés
A termékkel, vagy a kiszállítással kapcsolatos panaszával ügyfélszolgálatunkhoz fordulhat, melynek telefonszáma: +3620/914-8886, email címe: info@szakmaitovabbkepzo.hu
A kifogásról minden esetben jegyzőkönyvet készítünk, melyet a törvényben meghatározott elévülési ideig tárolunk. A panasz elbírálását követően 14 napon belül értesítjük az eredményről.
Áruszállítás módja, ideje, költsége
A megrendelt termékeket Dunakeszi területén belül Korpics-Lukács Ágnes, Dunakeszi határán kívül, de Magyarország határain belül pedig a GLS futárszolgálata szállítja házhoz, a rendelés leadást követő 1-5 munkanapon belül. A GLS futár által kiszállított csomagokra egységesen 1.990-Ft (áfával) költséget számolunk fel. Utánvétel esetén ezen felül még 990 Ft. (áfával) terheli a vevőt. Dunakeszin belül a kiszállítás ára ingyenes. Utánvétel esetén az áru átvételekor a futárnak kell a megrendelt termékek ellenértékét valamit a futárköltséget fizetni.
Cégadatok
A Webáruházat működteti:
Szakmai Kredit Kft.
2120 Dunakeszi, Szabadka utca 24/C