Gyakran ismételt kérdések

Ezen az oldalon a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és az azokra adott válaszokat gyűjtöttük össze. 

Miért ennyi pontot kapok a továbbképzésre? Miért nem ér minden továbbképzés ugyanannyi pontot? 

Egy évben mennyi pontot szerezhetek továbbképzéseken? 

Milyen szakmacsoportra kaphatok pontot, ha részt veszek a továbbképzésen? 

Két szakmacsoportomra is gyűjthetek pontot a továbbképzésen, de nekem kimondottan az egyikre kell, ezt hol tudom jelezni? 

Ha más szakmacsoport szerepel a pontigazolásomon, mit tegyek? 

Orvos/gyógyszerész vagyok, miért nem kaptam pontigazolást?

Mikor látom a pontokat az OFTEX/GYOFTEX portálon?

Mit kell felmutatnom a regisztrációkor egy továbbképzésen?

Melyik pultnál kell regisztrálnom az aktuális rendezvényen? 

Mikor érdemes érkeznem a rendezvényre, ha nem akarok késni a regisztráció miatt? 

Mennyi idő, ameddig igazolják nekem, hogy megszereztem a pontokat? 

Hol tudom megnézni, hogy milyen előadások lesznek az aktuális félévben? 

Nem vagyok se orvos, sem egészségügyi dolgozó, de érdekel az előadás, részt vehetek rajta én is? 

Van online felület, amin meghívhatom az ismerőseimet a rendezvényre? 

Van-e lehetőség a továbbképzések helyszínein étkezésre?

Nem szerepel a nevem a listán, mit tegyek? 

A regisztrációnál nem kaptam tetsztsort, ez miért van? 

Mikor van lehetőségem leadni a tesztsorokat? 

Hány %-ot kell teljesíteni a teszten, hogy megszerezzem a pontokat?

Meddig tart a továbbképzés? Mikor vannak szünetek? 

Regisztrálhatok a helyszínen elkövetkező továbbképzésekre is?

Miért nem ugyanazon a helyszínen van minden továbbképzés? Ha nem találok oda, hol kérhetek segítséget? 

Parkolási lehetőség van-e a helyszínen?

Hol tudom jelezni észrevételeimet, illetve javaslataimat a továbbképzéssel kapcsolatban? 

Van-e lehetőségem bankkártyás fizetésre?

A regisztrációnál a saját nevemet adtam meg, a számlát mégis cégnévre szeretném kérni, ezt hol tudom jelezni? 

Helyszínen fizetek, mikor és milyen formában kapom meg a számlát róla? 

A számlán szereplő adataim hibásak, hol tudom ezt jelezni? 

Miért nem találok bankszámla számot az oldalon?

Átutaltam a távoktatás árát/befizettem a csekket, mikor kapom meg az anyagot?